Monitorea zuen beharrei egikitzen deneko ikastaroa. Ikastaroa persona batetik Aurrera egin daiteke. Ikastaro hauek maila desberdinetara enfokatuak daude, hastapenenik maila altuenetaraino.

Ikastaroaren ordutegia eta luzapena ikasleak aukeratzen du. Prezioak orduaren eta ikasle kopuruaren baitan daude. Prezioan surf ohola, bodyboard-a, aletak, neoprenoa, eskularroak, eskarpinak, neoprenozko txapela, txalekoak, instalazioaren erabilera, dutxak eta asegurua du barne.

*Zurriola Surf Eskolaren aldetik ikastaro bat baldintza meteorologikoak ikasleentzako arriskutsua denenean suspenditzeko aukera dugu, ikastaro hori hurrengo egunetan ikastaro ordua luzatzen edota egun hori veste talde eta gun batean errekuperatzeko aukera eskeineko da, ikasleak hauetako aukerarik ezin izango balu egin, dirua itzuliko litzateke.
*Hilabete baten barruan kontsumitzeko.
*Ordu gehiagotarako harreran, telefonoz edo posta elektronikoz.
*Kontsulta ezazu prezio eta deskontu bereziak talde handientzako, ikastolentzako, unibertsitateentzako, asoziazioentzako, ezkongabe agurraentzako, ikasturte bidaiaentzako..

ZURRIOLA SURF ESKOLAKO MAILAK

0.Maila - Ez du inoiz surfeatu. Soft ohola.
1go maila - Bigarren astea, aurreko urtea edo bere kabuz. Soft ohola.
2.maila - Ezaguera eskuratuak ditu baina oraindik soft ohola.
3. maila - Segurtasun arauak kontrolatzen ditu. Ohol gogorra, handia bere adin eta ezaugarri fisikoetarako.
4.maila - Uretan bakarrik moldatzen da, eskapeak hartzen ditu, bere kabuz olatu batzuk hartu ditzazke.
4/5. maila - 4. edo 5. maila duen zalantza dagoenean.
5. maila - Ohol motza bere ezaugarri fisiko eta adinerako, goikaldera bakarrik iristen da, maniobra basikoak egin ditzake. Bideo zuzenketa egiteko aukera dagoenean.
5/6. maila - 5. edo 6. maila duen zalantza dagoenean.
6. maila - Gaitasun altuko perfekzionamendua.
Banatu:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+