Ikastaro hau astelehenetik ostiralera eskeintzen da 1ordu15 minutu egunean, hau da, 6 h 15 minutuko ikastaroa. Ikastaroari errentagarri osoa ateratzeko taldeak adina eta mailaren arabera eratzen dira, gutxienez 4 pertson eta gehienez 6 talde bakoitzeko.

Ikastaro hau surf-a edo bodyboard-ean (aukeratutakoaren arabera)hasi nahi duten pertsonei zuzendua dago, oinarrizko teknikak eta praktikak eta aurrez hasi diren horiei monitore baten gidaritzapean hobekuntzak lortu nahi dituzten horiei zuzendua dago. Prezioan surf ohola, bodyboard-a, aletak, neoprenoa, eskularroak, eskarpinak, neoprenozko txapela, txalekoak, instalazioaren erabilera, dutxak eta asegurua du barne.

*Zurriola Surf Eskolaren aldetik ikastaro bat baldintza meteorologikoak ikasleentzako arriskutsua denenean suspenditzeko aukera dugu, ikastaro hori hurrengo egunetan ikastaro ordua luzatzen edota egun hori veste talde eta gun batean errekuperatzeko aukera eskeineko da, ikasleak hauetako aukerarik ezin izango balu egin, dirua itzuliko litzateke.

*Talde txikietarako, partikularrak edo bikotearekin kontsulta ezazu ikastaro partikularrak atala. *Kontsulta ezazu ikastoleetarako, unibertsitateetarako, asoziazioetarako , talde handietarako ditugun prezio bereziak. *Komeni da ikastaroa hasi baino 15-20 minutu lehenago azaltzea. *Zure beharretara egokitzen den ordutegia ez baduzu aurkitzen, kontsulta iezaiguzu telefonoz edo posta elektronikoz.

ZURRIOLA SURF ESKOLAKO MAILAK

0.Maila - Ez du inoiz surfeatu. Soft ohola.
1go maila - Bigarren astea, aurreko urtea edo bere kabuz. Soft ohola.
2.maila - Ezaguera eskuratuak ditu baina oraindik soft ohola.
3. maila - Segurtasun arauak kontrolatzen ditu. Ohol gogorra, handia bere adin eta ezaugarri fisikoetarako.
4.maila - Uretan bakarrik moldatzen da, eskapeak hartzen ditu, bere kabuz olatu batzuk hartu ditzazke.
4/5. maila - 4. edo 5. maila duen zalantza dagoenean.
5. maila - Ohol motza bere ezaugarri fisiko eta adinerako, goikaldera bakarrik iristen da, maniobra basikoak egin ditzake. Bideo zuzenketa egiteko aukera dagoenean.
5/6. maila - 5. edo 6. maila duen zalantza dagoenean.
6. maila - Gaitasun altuko perfekzionamendua.
Compartir en:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+